Etiquetas

, , , , , , , , , , , , ,

יום הולדת שמחה שאריות

עקוב אחרינו ב( פעל ב):

Instagram: frasesdefelizcumpleanos
טוויטר:
@ frasesdecumple1

פייסבוק: https://www.facebook.com/FrasesdeFelizCumpleanos/

* הרצון הגדול ביותר שלי ליום זה הוא להיות מאושר וחלומות שאתה שומר בלב שלך הם נפגש. אם לא נפגש, לזכור שלא לאבד תקווה אי פעם. יום הולדת שמח!

* היום הוא יום מאוד מיוחד בגלל שאתה פוגש עוד שנה. מגיע הזדמנויות חדשות ומטרות חדשות כדי למלא. אני מקווה שיש לך יום בלתי נשכח ולהיות שנה טובה עבורך

* יש לי מזל לחלוק את חיי איתך כל יום וכאשר שנה הוא נפגש יותר אני נעשה מודע למה שאני רוצה אותך. יום הולדת שמח.

* לא משנה כמה זמן אבל כמה טוב הם למלא לקחת. שמור את השמחה שלך ומצב רוח טובה רוצה לשכוח אשליות היום והדליקו נרות נושבת! יום הולדת שמח

* היום הוא יום מיוחד !!

אני רוצה שתדע שמישהו ממרחק שמצטרף הנשימה של תקווה שלך, בתקווה שחי תחילת השנה החדשות ימלאו אתכם בברכה. יום הולדת שמח.

* תודה לך על היותך מישהו שאני תמיד יכול לדבר, מדיטציה, משקף ולחלוק את חיי. יום הולדת שמח!

* יש לי מזל (א) לחלוק את חיי איתך כל יום ובכל פעם שאתה פוגש עוד שנה אני מבין כמה אני אוהב אותך. יום הולדת שמח!

* יום הולדת שמח! שנה חדשה מתחילה בשבילך ומקווה שאתה מלא בשמחה ותקווה. אני אוהב אותך.

* ביום ייחודי ומיוחד זה אני רוצה להזכיר לך שאתה אדם מיוחד לי ואתה תמיד יכול לסמוך עליי. יום הולדת שמח, לא תשכח לחייך או תקווה.

* אני מתגעגע אליך ואני אוהב להיות איתך ביום ההולדת שלך. כל הטוב שבעולם וברכות רבות. יום הולדת שמח.

* הפוך משאלה, אתה רוצה את הפחדים שלך ייעלמו. משאלה ביום המיוחד הזה, זה זמן לחגוג את יום ההולדת שלך, לא לפחד, זה משהו שקורה רק פעם בשנה. יש עוגה. היום שלך כאן!

* יום הולדת שמח !!!!!! חיים נותן לנו יום חדש שלאנחנו ממלאים של רגעים שמחים. ייתכן שכל החלומות שלך התגשמו.

* אני מאוד מקווה שיש לי היום שילוב טוב של צחוק, אהבה ושמחה. יום הולדת שמח !!!!!!

* היום הוא יום מאוד מיוחד בגלל שאתה פוגש עוד שנה. מגיע הזדמנויות חדשות ומטרות חדשות כדי למלא. אני מקווה שיש לך יום בלתי נשכח ולהיות שנה טובה עבורך.

* יום הלידה שלך היא שמחה לכולם, כי יום ההולדת הבאים ולחגוג יחד כמשפחה יחד.

* אתה האדם שממלא את לבי, המחשבות שלי לחלוטין, הרצון שלי להצטיין ועוד. אני שמח שיש לך כאם ואני גאה להיות הבן שלך (). האהבה שלי בשבילך היא כל כך גדולה שאתה לא יכול למדוד את זה. יום הולדת שמחה אמא

* הכוכבים להתלבש והירח מלא קסם שידע שהיום הוא יום ההולדת שלך. לִברִיאוּת

* אני רוצה למצוא את האהבה של החיים שלי, אני רוצה למצוא מקום אבל מסתבר שמצאתי אותו בבטן שלי. דמיינתי גבוה ונאה, לדעת שהוא היה קטן וחשוף. תארו לעצמכם את האהבה של החיים שלי לקחת את היד שלי וללכת לעולם אבל בסופו של דבר לוקחת את ידה הקטנה ולאכול אותו בנשיקות. אז פגשתי את אהבת חיי. אף אחד לא יכול להתאים את המתנה שקבלתי ביום זה. מי ייתן ואלוהים והבתולה ילוו אתכם ולהאיר את הדרך שלך כל כך שבעתיד אתה הופך אדם טוב. אתה תמשיך להיפגש עוד שנים רבות Mi Amor Chiquito

* עדיין יש לי בראש ברגע שאתה היה בזרועותיי בפעם הראשונה ואני משתוקק לאותו יום. Llegastes למלא את החיים שלי בשמחה ובאהבה. אני מודה לך על שנולד בתו, לחיות ולתת לי להרהר בגאווה חוגגת 15 שנים. אני רוצה לתת לך את כל מה שלא היה לי, לעשות לך ללמוד את כל מה שלמדתי עם טעויות ודואגים לשמור את הכוח שלי נעלם. הבת שלך שלי תמיד תהיה הכי החשובה לי

* מילים הן לא מספיק כדי להביע כמה אני שמח להיות האבא שלך. אני אוהב אותך, ילד שלי! הנוכחות שלך גורמת לי להרגיש שלם. יום הולדת שמח, הילדה שלי!

* בת יקרה ביום הזה, אנו זוכרים איך מזל יש לנו את אביך ויש לי בת כמוך, יום שמח. בת כמוך הוא מתנה מאלוהים, אין דרך אחרת להסביר את זה.

* כל השנים האלה הן זכרונות בלתי נשכחים מהעבר איתך, רגעים יקרים של זה והבטחות לעתיד נפלא. יום הולדת שמח לבת שלי האהובה. אני רואה אותך כמו שאתה ולא מה שאנשים רוצים אותך, אני רואה אותך ככוכב בין ים של פשוטי העם, אני רואה אותך כנסיכה יפה בסיפור אגדה נפלאה, אבל בעיקר אני רואה אותך כבת שאני תמיד אוהב אותך אה חיים יקרים, יום הולדת שמחה נסיכה.
* היום הוא יום מיוחד !!

אני רוצה שתדע שמישהו ממרחק שמצטרף הנשימה של תקווה שלך, בתקווה שחי תחילת השנה החדשות ימלאו אתכם בברכה. יום הולדת שמח.

* ללבוש תינוק יפה בבטן שלי, הרגשתי שזה יעבור בתוכי, נרגעתי מעל לבי, אני נהניתי החיוך הראשון שלו. אתה נתן לי את הצעדים הראשונים שלך, המילים הראשונות שלך שמעו. למרות גילה הצעיר שלך שיש לך הציף את לבי באהבה. ההולדת שמחה אוהבת את הילד הקטן שלי, שאלוהים יברך אתכם היום ותמיד

* חבר יקר:
בגלל שאתה מיוחד מאוד בשבילי ביום ההולדת שלך הציע תפילה מבקשת ה ‘לתת לך היום ותמיד לחייך, רגעים ליהנות ויקירים עם מי לשתף. מזל טוב על היום שלך

* אתה אדם מאוד מיוחד עם רצון חיבה ביום ההולדת שלך יהיה מאוד שמח, כמוך שמגיע לך. אושר ושמחה שמלווה אותך שיימשך לעד וזמנים טובים שלך לא ייגמרו לעולם

* השנים לא באות לבד … אני מקווה שמגיע מלא בשמחות רבות, רגעים מיוחדים מלאים בהזדמנויות, סיפוקים, החלומות הבינו וביטויי חיבה של כל מי שאוהב אותך השנה. יום הולדת שמח

* היום, אלוהים והיקום הסכימו וקבעו כי במוקדם או במאוחר כל המטרות שלך וחלומותיך יתגשמו. ליהנות יחד עם יקיריכם ואתם Colmen של הפתעות נפלאות, קיבל באהבה ובמעריך חיבוק גדול ונשיקה !!! יום הולדת שמח

* ביום השנה להגעה שלך בעולם הזה אני מאחל לך להיות במקום והזמן שבו חלמת להיות. אם לא אני מקווה ש”הדברים האלה קרובים מאוד. יום הולדת שמח

* היום הוא יום מאוד מיוחד בשבילך, כי זה היום שאלוהים בחר שנולדו. המתנות שלך היום אהבה, שלום ואושר. יום הולדת שמח

* היום הוא יום מיוחד כדי להגשים את רצון, החיים שלך תהיה גמולו עם הרבה אושר ויום ההולדת שלך הוא נפלאה.

* יום הולדת שמחה

ליום ההולדת שלך
אני רוצה לקבל
מתנות מיוחדות הבאות:

אושר, במעמקי ישות.
סרניטי עם כל זריחה.
הצלחה, בכל הדבר ועניין.
כנות, חברים שרוצים אותך.
אהבה היא נצחית.

זכרונות נעימים, רגעים של אתמול.
מלא מרהיב של ברכות זה.
שביל המוביל לבוקר יפה.
Anhelos, הם הופכים למציאות.
ופרסים, של כל הדברים הנפלאים בך.

יש יום הולדת מאוד שמח!.

* ביום זה מתחיל
ואני מברך אותך בשלום
יום חמוד ויפה זה
שאתה פוגש עוד שנה.

הדבר הכי יפה הוא שכל שנה
ללא הפסקה לחגוג
יום ההולדת שלך ותמיד
יהיה מאוד מיוחד.

אל תתייאש על ידי המכשולים
קדימה ונצחון תראה
כי אתה אדם טוב
ואני יודע שאני תמיד יהיה.

כשאתה עצוב אתה לעולם לא תשכח
חבר שיתמוך בך
בזמנים טובים ורעים
ולא יעזוב אותך.

כמה נחמד כאשר מישהו
תמיד עם אלוהים
לא ישכח את אחיו
ותמיד יהיה טוב יותר.

לשבת לידך את תמיכתי
הולכת ביחד עד סוף
מאי אלוהים יברך אותך וישמור אותך
ושאתה פוגש שנים רבות.

יום הולדת שמח

* חיוב עבור להיות יום הולדת: אני מוכן ליהנות יום ההולדת שלי * “אהבה זורחת בפרצוף שלי” * אני מודה לקבלת q ברכות רבות. אָמֵן

* יום הולדת שמח! אני מקווה ששלב החדש הזה מלא בברכות והצלחה בכל מה שאתה מתחייב, קטן ככל שיהיה או גדול זה, אתה אף פעם לא מפספס את האור המנחה של אלוהים בדרך שtransites, ליהנות מבריאות טובה ושמחה עם כל יקיריכם

* יום הולדת שמח !!!!!!! אלוהים ייתן לך חיים מלאים של בריאות, אושר מלא חיבוקים מהמשפחה שלך, כי אתה עושה בכל רגע מיוחד שאתה חולק עם הסובבים אתכם.

* להיות יותר הוא להבין כי למרות קרבת מחזורים, יש הרבה לפתוח. יום הולדת שמח!

* אני מקווה שהיום הוא יום טוב לאושר לצייר חיוך על הפנים שלך. אתה בן: אתה חכם יותר! אני מאחל לך יום הולדת שמחה.

* על ידי בעל היכולת להפתיע, לשמוח, כדי לגרום לי לצחוק, כדי לקבל אותי בחיוך כשאני עצוב והרבה דברים אחרים, אני אוהב אותך. יום הולדת שמח!

* יש לי מזל לחלוק כל יום של החיים שלי איתך. כשהוא עומד בשנה, הפכתי מודע למה שאני רוצה אותך. יום הולדת שמח, חבר יקר

* ברכה כדי להגיע לגבולות הגבולות שלנו, מלאים בתפילות לאלוהים שיעניק לך את החיים, שלום, הרמוניה, בריאות, טוב ואושר ביום ההולדת שלך וכל יום באיחוד משפחתו

* יום הולדת שמח !!!! ייתכן שכל משאלותיך תמיד מתבצעות בברכת הבורא תתברך וייתנו לך שנים רבות של חיים, בריאות ואושר.

* הבת, עכשיו אתה פונה 15 ועוזב ילדות מאחורי, אני יודע שהחיים יביאו שמחות והפתעות רבות, אלא גם לקחת אחריות. לבצע את עצמך לעתיד שלך עם תקווה כדי להפוך את החלומות שלך התגשמו. יום הולדת שמח.

* ליום ההולדת שלך: אני לא קניתי עוגה גדולה … ולא מתנת אופנה … אני אתן לך משהו שיימשך לנצח …
חבר שלי! יש לה! מזל טוב

* אני רוצה להודות לאלוהים, כי יום זה נולד האהבה של החיים שלי, והוא ראוי לחגיגה, כי החיים שלך שונה משלי, האהבה שלי יום הולדת שמחה

* אני מאחל כי 15 מעיינות אלה Colmen אותך מאושרות ותיתן לך את כל המוטיבציה שאתה צריך פנים טובים להתמודד עם חיים. שמח חמישה עשר שנים

* היום אנחנו לא רוצים רק כדי לחגוג את השנה החדשה שאתה פוגש גם אני רוצה שתדע שאני אוהב אותך בכל לבי ואתה הדבר הכי החשוב בחיים שלי. יום הולדת שמח

* מגיע לך את כל האושר שבעולם, כי קרן הוכיחה להיות שותף מצוין והחבר הכי טוב שלי, אוהבת אותך לכל חיים, יום הולדת שמחה

* יום הולדת שמח !!! כי בדרך החוצה לפגוש אותך.
מי ייתן והרוח תמיד תהיה מאחוריך וגשם הסתיו הרך על השדות שלך. ועד שנפגש שוב, ייתכן שאלוהים להחזיק אותך בכף ידו. מיום זה ואילך, אלוהים ייתן לך חיים ארוכים,
בודאות הוא יודע שכדור הארץ היא לא מספיק מלאכים

* אנא לעשות כל יום של החיים שלי מאוד שמח, ואני מקווה שביום הזה שבו יום ההולדת שלך יכול להראות לך כמה אני אסיר תודה על שיתוף זה איתי, אני אוהב אותך, אני מאחל לך יום הולדת נחמד mio בעל

* החיים שלי … שמיי … יום הולדת שמחה, יום הולדת שמח !!!!!! היום ביום המיוחד הזה לכל מי שיש לי הזכות לפגוש אותך אני מאחל לך יום מלא בברכות רבות, הצלחה, עושר ומעל לכל מלא שלום רב ואהבה בחברה של משפחה, חברים ואהובים … די pasala

* אני רוצה ביום זה גשם של ברכות, יותר אהבה בלבך לך לשמור על הפצתו לכל מי שזקוק לו. שמשאלות לבך תתגשמנה על פי מטרתו של אלוהים על החיים שלך. הלוואי שזה לשגשג בכל תחום בחיים שלך. אף פעם לא יוצאים מהפה שלך מילות של חוכמה ואמת. בלבך לעקוב אמונה הגדולה שלך ומקווה בחיים, החלומות שלך מיצו אותם ולא ינוחו עד שתגיע למטרה, אני רוצה האהבה אתה צריך לתת תמשיך לגדול כמו היום. יום הולדת שמח

* להתעורר .. !! זה יום ההולדת שלך שנה נוספת של החיים q אלוהים נותן לך, שחר חדש, הנאות חדשות שתפתיע את יום ההולדת שלך הוא חגג בלי סוף q אלוהים נותן לך מזל הטוב ליהנות.

* כעת יש לך היום היפה ביותר כדי לחגוג את השנה החדשה של חיים עם הרבה שמחה, תמיד חושב שמה שמגיע הוא הרצונות והתשוקות שלך יפגשו אותך בריאות, אהבה, נשיקות Ti, חיבוקים והרבה יותר טוב … ברכות לנצח

* בכל יום הולדת היא הזדמנות לחלוק עם החברים שלנו לנצח, כי זה דרכם שאנו בונים את ההיסטוריה של קיומנו. כל יום הולדת היא הזדמנות חדשה לאומרת לעצמנו שהחיים הוא שווים לחיות.

* בכל יום, בכל שנה הוא ברכה. כל אחד קיבל אור יום.
כל חיים מלמדים.
כל ניסיון חיים שבוצע על ידי
ברכה.
כל אהבה שניתנה וקיבלה
ברכה.
כל טעות והמהמורה בכביש
נותנת הזדמנות לכל יום יש לי
התיקון ותקווה מעקב.

עם זה אני רוצה לעשות אותם
שנים רבות
מלאים בברכה ואושר.

* יום הולדת שמחה לאדם המתוק, יותר אהבה, שחיבה של כל מי שיש לי מזל הטוב לפגוש אותך לנצח.

* האדריכל הגדול של היקום, עשוי הירח קרוב יותר לאור שלה יאיר התמונה של יופי וטוב לב ואינטליגנציה שלך באים לידי ביטוי בכל רחבי היקום. יום הולדת שמח

* אני רוצה ביום זה גשם של ברכות, יותר אהבה בלבך לך לשמור על הפצתו לכל מי שזקוק לו. יותר חוכמה והשראה. שמשאלות לבך תתגשמנה על פי מטרתו של אלוהים על החיים שלך. אני רוצה שיהיה לשגשג בכל תחום בחיים שלך. אף פעם לא יוצאים מהפה שלך מילות של חוכמה ואמת. יום הולדת שמח

* יום הולדת שמח האהבה שלי, היום ולתמיד אהבה, אושר והצלחה ילוו אותך. מזל טוב, אני אוהב אותך !!!

* יום הולדת שמח !!!! אני מקווה שהיום הזה יהיה יום מלא הפתעות ושאלוהים להאיר את העיניים ולמלא בברכות לך היום ובכל יום של החיים שלך

* אלוהים נתן לך ברכות רבות, כמו גם לבושם וורדים מעטרים Ascend priate היום הזה היפה לשנה נוספת של חיים. יום הולדת שמח

* יום הולדת שמח !!!! איזה יום שמח עובר ליד יקיריכם ואלוהים בך לשפוך ברכות גפן !! נשיקות!

* שלום !!!! אני מקווה שיש לך באמת מאושר ביום ההולדת שלך ומאחל לך עוד הרבה שנים לעשות אותם, כך שתוכלו ליהנות מחיבוק גדול מלא

* יום הולדת שמח !!!!!, אלוהים ייתן לך בריאות וחיים ארוכים, אשר במילוי של היום של אושר עם יקיריכם

* זה היום קסם היא החליפה שלך הטובה ביותר, את החיוך שלך את המתנה הטובה ביותר, העיניים שלך היעד הטוב ביותר ואת מיטב איחוליי לאושר שלך. יום הולדת שמח.

* זה בזה יום ואת שאר ימיך להאיר את העיניים ולתת לך את כל האושר שמגיע לך. יום הולדת שמח.

* יום הולדת שמח !!!! מי ייתן ואלוהים ימלא אתכם בברכה רבות, להגן עליך ולתת לך בריאות טובה ושגשוג.

* אלה שרים יום הולדת שמחה דוד המלך. יום הולדת שמח !! מר לענג אותך ברכות רבות.

* אני מקווה שיום ההולדת שלך יהיה לך יום שמח מאוד, כי אלוהים להאיר את עיניך תמיד.

* מזל טוב !!!! אני מקווה שיש לך יום נפלא, מלא באהבה לכל הסובבים אותך, אלוהים יברך אותך היום ותמיד.

* אני רוצה אור לנתיב שלך, מלאך ליעד שלך, אושר לחיים שלך ואת ברכתו של אלוהים בכל רגע בחיים שלך. יום הולדת שמח.

* אני רוצה הזמן לא יקרה לך ואתה עדיין יהיה בבת עינו שלי ולעמוד בשנים רבות, אך תמיד עדיין להיות התינוק שלי.

* אנחנו מקווים שיש לך יום שמח ויפה שעובר גדול ביום ההולדת שלך.

* יום הולדת שמח לך, יום הולדת שמח לך, יום הולדת שמחה …… .., יום הולדת שמח לך !!!! אני מקווה שאתה פוגש שנים רבות.

* זה המלאך היפה ביותר מן השמים, הצעדים שלך ודואג לכל כוכב שמשקף על יופיו של הלב שלך. יום הולדת שמח.

* יש לי מתנת סופר מיוחדת בשבילך, יום ההולדת שלך נחגג היום, אך לא כעוטפת. נשיקה וחיבוק ויש לי יום הולדת שמחה.

* חיים מסוכמים בארבע מילות: אלוהים, בריאות, אהבה ותקווה. הטיפול הראשון ותמיד לוקח מכם את השאר אתה לא מתגעגע. יום הולדת שמח.

* יום הולדת שמח !!! שbendciones האל הטוב להציף עם הרבה אהבה, אושר, בריאות ושגשוג לך.

* שהמתנה שאתה צריך, אלוהים עטוף בנייר שלום, הקשר של אהבה וכרטיס ברכה. יום הולדת שמח.

* האם ראית את הזמן? זה זמן לשלוח נשיקה וחיבוק ומאחל לך יום הולדת שמחה.

* ברוכים הבאים לעידן הנוצרי, תחילתו של שלב חדש בחיים שלך. אפילו לרדוף את מטרות חדשות. יום הולדת שמח.

* 50 קילומטר, 40 קילומטר, 30 קילומטר, 20 קילומטר, 10 קילומטר, 5 קילומטר, קילומטר 1 Uffff !!! יש לי זמן עייף אך במעט לומר יום הולדת שמחה.

* זהו יום שבו אלוהים בכוחו האינסופי נותן חיים להיות היצירה הנפלאה ביותר שלך, ניחן ביופי, כוח ויופי. יום הולדת שמח

* ייתכן שכל החלומות שלך התגשמו ושאלוהים תמיד להאיר ההליכה שלך ולמלא אותך עם ברכות. יום הולדת שמח

* מי ייתן ואלוהים יברך אותך ולהאיר את עיניים בכל רגע בחיים שלך. יום הולדת שמח !!! אני רוצה אהבת obsequiarte, הרמוניה וחיבוק גדול.

* שלום !!!! לא יכולתי להפסיק לנוע לאחל יום הולדת שמח, אני מקווה שאתה הולך ממש טוב.

* אני מרים את התפילה שלי לאלוהים לברך אותך והטיפול, להדריך אותך והכי חשוב, אתה מכיר אותו ואני מאחל לו הצלחה. יום הולדת שמח.

* Desayunastes ???? אתה צריך ריבת ברכות, pancitos של אמונה, arepitas קפה כוח ואוהב מאחל לכם יום הולדת שמחה.

* פרחים טריים ויפים אלה נבחרו בשבילך מהגן של אלוהים לאחל לך יום הולדת שמחה.

* יום הולדת שמח !!!!!!! זכור שהחיים הוא קצרים, לשבור את הכללים, לסלוח במהירות, מתנשק לאט, אהבת האמת, לצחוק ללא שליטה ולא מתחרט על שום דבר שגרם לך לחייך … כי חיים לא יכולים להיות המפלגה שקיווינו ל, אבל בזמן שאנחנו כאן אנחנו לרקוד … !!

